درمان پا درد Secrets

Wiki Article

افت فشار خون، اختلالی است که اکثر ما حداقل برای یکبار آن را تجربه کرده‌ایم. این وضعیت معمولاً عادی است و نیازی به درمان خاصی ندارد. اما در صورت طولانی‌شدن علائمتان باید علت افت فشار خون تشخیص داده شود. سپس پزشک درمان فشار خون پایین را بر اساس علت آن تجویز می‌کند.

اختلالات ژنتیکی بافت همبند که باعث التهاب بافت های همبند بدن مانند مفاصل می شود

۳ علامت که نشان می دهد استعداد ژنتیکی شما برای اعتیاد بالاست! مطالعه بیشتر »

جدول قند خون درمان قند خون بالا درمان قند خون بالا در طب سنتی عدد قند خون نرمال چند است قند خون قند خون ۱۰۶ قند خون ۱۰۸ قند خون بالای ۲۰۰ قند خون بعد از ناشتا چقدر باید باشد قند خون پایین قند خون چیست

زمانی که سیستم ایمنی با سلول‌هایی مواجه می‌شود که این نشانه‌ها را ندارند، آن‌ها را بیگانه می‌داند و به این سلول‌ها حمله می‌کند. سیستم ایمنی مبارزه خود را در مکانیسم اختصاصی یا اکتسابی با استفاده از لنفوسیت‌ها و تولید آنتی‌بادی انجام می‌دهد.

زمانی که فردی با استعداد ژنتیکی (یعنی فردی که نسبت به سایر اعضای جامعه احتمال بیشتری برای ابتلا به بیماری های خود ایمنی دارد) در معرض محرک های محیطی قرار می گیرد، گاهی اوقات می تواند منجر به ایجاد یک بیماری خودایمنی شود.

البته حرف آخر را پزشک می زند و باید با پزشک خود در این مورد مشورت کنید.

انار، گیاهی با برگ‌های کوچک و شاخه‌ای، مزه‌ای شیرین و دانه‌هایی به‌رنگ قرمز تیره دارد. این میوه بومی مصر است. هر قسمت انار شامل میوه، غشا، پوست، ریشه، دانه، گل‌ها و حتی برگ‌ها دارای فواید سلامتی است. برای مثال، برگ‌های انار برای درمان بی‌خوابی، دردشکمی، یرقان، اسهال، سرفه و اگزما به‌کار رفته‌است.

داروهای انسولین با سرعت‌های مختلفی کار می‌کنند. به‌همین دلیل پزشک شما بسته به نیاز شما به انسولین و میزان قند خون شما، نوع و مقدار انسولین را تجویز می‌کند. محل هر تزریق نیز مهم است. زیرا نقاط مختلف بدن، انسولین را با سرعت‌های متفاوت جذب می‌کنند.

برخی عوامل وجود دارند که به سیستم ایمنی بدن در مبارزه با پاتوژن‌ها کمک می‌کنند یکی از مهم‌ترین آ‌ن‌ها آنتی‌بیوتیک‌ها هستند. آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توانند برای کمک به سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت‌ها توسط باکتری‌ها استفاده شوند.

چه عوامل دیگری می توانند به طور بالقوه باعث ایجاد بیماری خودایمنی شوند؟

تغییر در میزان هورمون ها به عنوان مثال حین دوران قاعدگی (برای بانوان )

این مواد باعث ترشح انسولین می‌شوند و به پایین آمدن قند خون کمک می‌کنند.

زمانی که پاتوژنی بتواند از مکانیسم ایمنی ذاتی یا ایمنی غیر اختصاصی عبور کند، ایمنی اکتسابی یا ایمنی اختصاصی فعال می‌شود. سلول‌های بدن دارای نشانه‌هایی هستند که آن‌ها را از سایر سلو‌لهای خارجی و بیگانه متمایز می‌کنند و بنابراین سیستم ایمنی با توجه به این نشانه‌ها سلول‌های خودی را از غیر خودی درمان بیماری خود ایمنی تشخیص می‌دهد.

Report this wiki page